سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجوز افزایش سرمایه 6 شرکت صادر شد

6 شرکت چین چین، کارت اعتباری ایران کیش، شرکت لوله و ماشین آلات ایران، بورس ایران، شرکت پمپ ایران و گروه مالی دستام به ترتیب مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس دریافت کردند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند. 6 شرکت چینی چینی، کارت اعتباری ایران کیش، شرکت لوله و ماشین آلات ایران، بورس ایران، شرکت پمپ ایران و گروه مالی دیتام مجوز افزایش سرمایه خود را از سازمان بورس دریافت کرده و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شده اند.

به گزارش شاخص آنلاین، «گاچین» سرمایه فعلی را از 214 به 300 میلیارد تومان افزایش می دهد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای تغییر ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدی اعمال می شود.

 سرمایه فعلی «راکیش» از 850 تا 1000 میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل مشارکت نقدی سهامداران برای تامین سرمایه در گردش مورد نیاز برای خرید تجهیزات، زیرساخت شبکه و ارتقای دستگاه‌های کارتخوان فلله استفاده می‌شود و سرمایه جاری را از 670 میلیارد تومان به 830 میلیارد تومان افزایش می‌دهد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای تغییر ساختار مالی اعمال می شود.

 سرمایه فعلی «کالا» از 1.3 تا 2.2 هزار میلیارد تومان می رسد. 640 میلیارد تومان از افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 200 میلیارد تومان دیگر از محل ذخیره برای اعمال حداقل سرمایه مورد نظر بورس ها استفاده می شود.

 همچنین «تمپی» سرمایه جاری را از 220 به 660 میلیارد تومان افزایش می دهد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای تغییر ساختار مالی اعمال می شود.

 سرمایه فعلی «داتام» نیز از 1 تا 1.2 هزار میلیارد تومان می رسد. افزایش سرمایه این شرکت بورسی از محل مطالبات و دریافت های نقدی سهامداران جهت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت های سرمایه پذیر و تامین سرمایه در گردش هزینه می شود.