سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اعلام تاریخ دقیق مرحله دوم سود سپرده / مبلغ سپرده

در هفته آخر اسفند 1402 مرحله دوم سود سرمایه به حساب سهامداران واریز شد که مرحله اول آن در آذر ماه واریز شد و در پایان سال دو سود سرمایه جداگانه دریافت می کنند.

بر اساس وعده های داده شده مرحله دوم واریز سود سهام عدالت به کلیه سهامداران در روزهای پایانی اسفند ماه انجام می شود. در سال های اخیر سود سرمایه در دو مرحله واریز شده است و در صورت رعایت روال سال گذشته، صورتحساب صاحبان واحدها در هفته آخر سال انجام می شود.

تسوی و مهدی حاجی وند، دستیار و مشاور ویژه رئیس سازمان بورس اوراق بهادار از زمان واریز سود سهام عدالت «پایان سال» خبر داد، اما هنوز زمان دقیق واریز سود مشخص نشده و احتمالاً تعیین تکلیف خواهد شد. تاریخ دقیق پرداخت سود در حساب به سهامداران، او تا اواسط اسفند منتظر ماند.

سال گذشته میزان سودی که در مرحله دوم به سهامداران پرداخت شد نسبت به سود مرحله اول حدود 17 درصد افزایش یافت.

سوم آذرماه امسال در مرحله اول پرداخت سود سهام، دارندگان پرتفوی سهام 492 هزار تومانی 681 هزار تومان، 532 هزار تومان 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و 385 هزار تومان دریافت کردند. .

یکی از اعضای هیئت مدیره جامعه مهندسین مشاور گفت: در واقع در 20 سال گذشته حقوقی که به مهندسان ناظر پرداخت کرده ایم تقریباً سه برابر حداقل دستمزد کارگران بوده است اما در این سال ها حقوق خود را حفظ کرده ایم.

دستمزد مهندسان به حدی پایین است که به حداقل دستمزد کارگران نزدیک می‌شود.

در هفته آخر آذر 1402، مرحله اول سود سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد.

سود سهام عدالت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 در تاریخ 23 آذر 1402 به حساب سهامداران عدالت واریز شد و دولت به سهامداران قول داد که مرحله دوم به زودی پرداخت شود.

تا سقف 681 هزار تومان، 532 هزار تومان به مبلغ 736 هزار تومان و پرتفوی سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت کرد.

مبلغ اعلام شده حسابداری شده و سهامداران در مرحله دوم مابقی سود از حقوق صاحبان سهام دریافت خواهند کرد.