سفارش تبلیغ
صبا ویژن

امروز «نخریس» در بورس عرضه می شود

امروز هفدهمین شرکت جدید با عرضه اولیه 12 درصد از سهام نخریسی و نساجی خسروی خراسان به روش ترکیبی دو مرحله ای وارد بازار سرمایه می شود.

امروز 12 درصد از عرضه اولیه نخریسی و نساجی خسروی خراسان که طی آن 36 میلیون سهم در دو مرحله با قیمت ارزیابی 60 هزار و 893 ریال به فروش می رسد، در زمان پذیرش سفارش در اختیار بازار دوم معاملات فرابورس قرار می گیرد.

به گزارش بورس پرس، بر اساس این گزارش، در مرحله اول 4 درصد با حداکثر سهمیه 240 هزار سهم به روش مزایده در اختیار سرمایه گذاران واجد شرایط قرار می گیرد و در مرحله دوم 8 درصد دیگر در همان روز با حداکثر.

سهمیه 30 سهمی به ازای هر سهامدار حقیقی و حقوقی به روش قیمت ثابت کشف شده تعلق می گیرد.

در سال جاری سهام 16 شرکت پرداخت الکترونیک پاسارگاد، کشاورزی و دامپروری فجر اصفهان، علی چناران بهار رز، سرمایه گذاری الماس حکمت ایرانیان، گروه مالی شهر، نیان الکترونیک، توسعه صنایع و معادن کوثر، مخازن گاز طبیعی آسیا نما، رضوی. مخمر، فولاد خلیج فارس صبا، توسعه فناوری توسان، مولد نیروگاه تجاری فارس، تامین مالی سرمایه کاردان، پرتو بار فرافر خلیج فارس، توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا و گروه مالی دیتام عرضه اولیه خود را ارائه کردند و نخریسی و نساجی خسروی خراسان 17 شما هستند.