سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اطلاعیه مهم به سهامداران

سازمان خصوصی‌سازی در اطلاعیه‌ای با تاکید بر لزوم آگاهی عموم مردم از فعالیت‌های مجرمانه کلاهبرداران از طریق پیامک یا شبکه‌های اجتماعی، هرگونه دعوت برای ثبت نام یا پرداخت سود سهام عدالت را جعلی و غیرقانونی اعلام کرد.

با توجه به انتشار برخی اخبار جعلی از سوی برخی افراد به منظور فریب و اخاذی از مردم از طریق درج در شبکه های مجازی یا پیامک و ارسال لینک به سایت های جعلی منتسب به نام این سازمان با شناسه های مختلف در خصوص موضوع سهامداری، به اطلاع می رساند. کلیه هموطنان محترم و نمایندگان اصحاب رسانه که هرگونه واگذاری سهام پس از تصویب سبد سهام در هیات وزیران و تصویب سازوکار واگذاری از جمله تعیین اولویت ذینفعان در شورای عالی جهت اجرا انجام خواهد شد. از سیاست های کلی یکی از اعضای (44) قانون اساسی.

بر این اساس آخرین تصمیمات در این خصوص از طریق سایت سازمان به نشانی www.ipo.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت تنها از طریق سایت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه صندوق به نشانی www.sahamedalat.ir و سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.

بدیهی است هرگونه درخواست از مردم جهت ثبت نام جهت دریافت سهام یا واریز سود بر اساس مبانی فوق ساختگی و غیرقانونی بوده و این سازمان در صورت مشاهده هرگونه سوء استفاده احتمالی از طریق مراجع قضایی و پلیس فتا پیگیری خواهد کرد.