سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا صرافی بایننس در خطر از کار افتادن است؟

صرافی بایننس اکنون در یک وضعیت آشفته است.

از یک سو فشار نظارتی و کاهش سهم بازار بایننس این صرافی را بسیار آسیب پذیر کرده است.

صرافی بایننس در حال حاضر در شرایط بحرانی و آشفته ای قرار دارد.

خروج تعداد قابل توجهی از اعضای تیم اجرایی بایننس در سال گذشته نگرانی‌هایی را در مورد وجود مشکلات اساسی در این شرکت ایجاد کرده است.

این مشکل باعث ایجاد ترس و تردید گسترده در بین علاقه مندان به ارزهای دیجیتال شده است.

برایان شرودر، مدیر عامل شعبه آمریکایی صرافی بایننس تصمیم گرفته است از سمت خود کناره گیری کند.

در همان زمان، بایننس تأیید کرد که این شرکت تقریبا یک سوم از نیروی کار خود را کاهش داده است.

فشار نهادهای نظارتی نیز نگرانی ها را افزایش داده است. در اوایل سال جاری، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده شکایتی را علیه بایننس به اتهام نقض قوانین اوراق بهادار این کشور تنظیم کرد.

وضعیت این شرکت در سال گذشته نیز عمدتاً به دلیل فشار روزافزون مراجع نظارتی بسیار پیچیده بود. بایننس با چالش های قانونی مواجه شده است و تصویری از یک شرکت مشکل دار ارائه می دهد.

در پاسخ به این مسائل، بایننس بیانیه ای منتشر کرد و بر تعهد خود به مشتریان تاکید کرد. مدیران آن شرکت از "تلاش های خصمانه" تنظیم کننده ها ابراز تأسف کرده و معتقدند که این اقدامات روند رشد شغل و نوآوری در آمریکا را متوقف می کند.

Changpeng Zhao، مدیرعامل بایننس، تعداد قابل توجهی از کارمندان این شرکت را اخراج کرده است. علاوه بر این، دو تن از مدیران ارشد این شرکت که بخش اروپای شرقی و روسیه را اداره می کردند، اخیراً شرکت را ترک کردند. در ماه جولای، تعدادی از مدیران ارشد بایننس، از جمله مدیر ارشد استراتژی و سپس رئیس بخش آسیا و اقیانوسیه این شرکت، در ماه اوت از سمت خود استعفا دادند.

همچنین سهم شعبه آمریکایی بایننس در بازار جهانی نیز کاهش یافته است. فقط یک ماه پیش، سهم آنها از بازار جهانی 2.39? بود. و اکنون به 0.6 درصد رسیده است. داده ها نشان می دهد که حجم معاملات در این بورس در حال حاضر حتی کمتر از ماه های اول سال 2020 است.

یکی از چهره های شناخته شده در جامعه رمزنگاری، که با نام Willwire نیز شناخته می شود، اخیراً نگرانی جدی خود را در مورد وضعیت Binance ابراز کرده است. به گفته وی، مشکلات فعلی بایننس می تواند مقدمه ای برای سقوط شدید این شرکت باشد. وی هشدار داد که سقوط نهایی این شرکت به مراتب فاجعه بارتر از فروپاشی بورس FTX خواهد بود.